ראש חודש כסלו : אברהם מכניס אורחים - אתר לבנה : ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים .

בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. צפצפ×
צפצפ×" סמיילי ×'רוכים ×"×'אים 6 from ngan.co.il
אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה.

* מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש.

וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב.

בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. נטל×
נטל×" מיני אישית מפלסטיק+מ×"×'ק×" from ngan.co.il
עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב.

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה.

וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך.

ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . א×'ר×
א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" from levana.org.il
וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. * מתוך הספר "חלונות בזמן א" מאת הרב ברג. היום, ראש חודש כסליו זהו יום בו אנחנו מתחדשים שוב. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים . וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש.

ראש חודש כסלו : א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" : ההתחדשות מאפשרת לנו לבחור אלו חלקים מהמטען שאנו נושאים אתנו נמשיך לקחת גם לחודש הבא, ועל מה אנחנו רוצים .. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.